شناسهٔ خبر: 23737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر خبر داد:

احداث باند جدید محور ماهشهر - هندیجان در خوزستان

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی ماهشهر خوزستان با اشاره به احداث باند جدید محور ماهشهر – هندیجان گفت: پروژه احداث باند جدید محور ماهشهر – هندیجان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی آن به ۷۰ درصد رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رحیم عتیقی گفت: طول این پروژه در محدوده شهرستان ماهشهر ۲۸ کیلومتر است که تاکنون ۱۰ کیلومتر از آن بازگشایی شده و عملیات زیرسازی ۱۸ کیلومتر دیگر نیز در حال انجام است.

وی افزود: قرارداد اجرای این پروژه در بهمن‌ماه سال گذشته منعقد شد و امیدواریم این پروژه تا قبل از شروع فصل زمستان امسال به بهره‌برداری برسد.

عتیقی تصریح کرد: همچنین پروژه لکه‌گیری و روکشی آسفالت باند جدید محور ماهشهر – امیدیه به طول ۲۴ کیلومتر از دیگر پروژه‌های در حال اجرا است که تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: این محور به دلیل نواقصی در طول مسیر مانند ناهمواری‌های نامناسب و نشست‌هایی که داشته مورد تعمیر و بهسازی قرار گرفته است؛ اعتبار این پروژه ۱۱ میلیارد تومان است که از محل منابع شرکت نفت تأمین می‌شود.

عتیقی با اشاره به این دو پروژه مهم گفت: با پایان عملیات ساخت این پروژه‌ها، شاهد کاهش سوانح جاده‌ای و افزایش کیفیت راه‌ها در این شهرستان خواهیم بود.

نظر شما